What’s the time | Artistic Nudes

Posted: Martie 28, 2011 in Nuduri_artistice, Povesti
Etichete:, , , , , ,

Life is now. There was never a time when your life was not now, nor will there ever be.  Eckhart Tolle

Trecerea tipului în raport cu trupul femeii. Acesta este gândul care îmi trece prin minte atunci când privesc această fotografie. Mă face să mă gândesc la evoluția vieții. E ca și cum începutul unei noi zi este începutul unei noi vieți. E ora 00:01 noaptea, momentul în care ne naștem, între 00:01 și 8:00 ne-am trăi copilăria, în jurul orei 10:00 suntem adolescenți. În fotografie ceasul arată ora 13:40, e perioada tinereții, acum începem să ne maturizăm. Avem corpul tânăr și perfect, precum cel al femeii din fundalul imaginii. Maturitatea este perioada cea mai lungă din viața noastră, păcat însă că trupul nostru nu rezistă tânăr și perfect la fel de mult timp. Se face deja ora 20:00, am început să îmbătrânim din ce în ce mai mult, până când, în jurul orei 23:00 ne apropiem de sfârșit.

Cred că orice femeie și-ar dori să rămână veșnic la ora 13:40. Eu mi-ași dori pentru că ”life it’s now”….

Recenzie facuta de Nudart.info

Comentarii
  1. B spune:

    Super, super, super!!!🙂

  2. Sonyared spune:

    Eeeeee! Numai asa ne resfeti? Una si gata? Superba insa!Bravo!

  3. […] Foto Blog Bogdan Grigore […]

Lasă un răspuns

