New York – Elena

Posted: Noiembrie 13, 2011 in Portrete, Povesti
Etichete:, , , ,

Pe Elena am intalnit-o pe strazile din Manhattan. Se relaxa inainte de saptamana modei din New York. Elena e un model din Rusia care locuieste deja la New York de cativa ani. Are o relatie cu un tip care lucreaza pe Wall Street. El e ocupat mai tot timpul, dar ea nu se plictiseste. Il respecta pentru ceea ce e si cateodata are un sentiment de inferioritate cand se afla in cercurile prietenilor lui pentru ca nu intelege tot timpul despre ce se vorbeste. Elena are 25 de ani si in curand isi doreste un copil de la iubitul ei. Este foarte relaxata si se amuza cand vede cat se chinuie femeile sa incerce sa iasa in evidenta sau sa atraga atentia barbatilor. Imi spune zambind ca ea se poate imbraca oricum si tot atrage atentia, fara a fii vulgara sau stridenta. Am baut o cafea si am vorbit despre relatii, New York, moda si psihologie. Mi-a placut relaxarea cu care privea viata si dorinta de a se dezvolta personal. Am lasat-o pe Elena pe acelasi bulevard si am plecat apoi in cautarea altor povesti pe strazile din New York.



Comentarii
  1. Ana spune:

    „Il respecta pentru ceea ce e si cateodata are un sentiment de inferioritate cand se afla in cercurile prietenilor lui pentru ca nu intelege tot timpul despre ce se vorbeste”
    Am o curiozitate: pentru aceste confidente care ti se fac ai si permisiunea lor explicita de a le publica? De exemplu fragmentul de mai sus mi se pare ceva destul de intim……care poate a fost marturisit intr-un moment de neatentie/nepasare sau printr-o combinatie de dispozitie/sansa/intamplare……insa nu mi se pare ok sa ajunga mai departe afara cazului in care au fost de acord si ‘subiectii’….cu acest lucru.
    In alta ordine de idei iti inteleg curiozitatea care si pe mine ma caracterizeaza foarte tare.. si gratie careia afli aceste detalii – dar ramane aceasta indoiala in privinta ‘procedurii’ in general. Salutare.

  2. Ana spune:

    In orice caz, am vrut sa subliniez ca oamenii pot fi foarte lejeri in privinta a ceea ce spun cand nu stiu ca sunt inregistrati si in pauza ‘informala’ dintre poze, nu ca pozele ar fi foarte formale, dar asa vine vorba. Eu nu sunt de acord cu un astfel de mod de a proceda.

  3. bogdanphotos spune:

    inteleg ce intrebi..dar eu am vrut sa cunosc omul..iar pozele au fost doar un bonus…sa stii ca atunci cand am ocazia intreb. Oricum nu cred ca am spus mare lucru despre Elena. Plus ca nici nu stii cine e Elena. E normal sa avem frici, sa vorbim despre ele. Asta ne face sa crestem. Elena ar fi foarte relaxata daca ar vedea articolul asta pe net si fotografiile cu ea.

    Tu probabil ca ai o parte din temerile astea pe care le are si ea si nu te-ai simti confortabil. Pe tine nu te-as expune..

  4. in majoritatea fotografiilor apar femei . de ce nu si barbati ?

  5. bogdanphotos spune:

    Matei..am fotografiat si barbati, doar ca nu am pus pe blog ..uite album cu barbatii din New York : https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150364591491807.412635.628581806&type=1

Lasă un răspuns

