Intr-una din plimbarile din New York am ajuns la Museum of Photography. La magazinul muzeului am vazut cartea aceasta. Mi-a atras atentia, dar nu am cumparat-o in acea zi pentru ca aveam aparatul foto dupa mine is nu vroiam sa car nimic altceva. Ulterior revenind peste 2 zile, am descoperit ca nu mai aveau cartea. Si nu pentru ca o cumparase cineva, ci o furase. Si era ultimul exemplar. Am vizitat vreo 3 librarii din oras fara succes. Chiar la unele mi-au zis ca aceasta carte nu a fost inca editata, ca urmeaza sa apara peste 3 luni, si ca e posibil ca cei de la Muzeu sa fi avut o editie limitata preliminara. Tot cautand-o jumatate de zi, am gasit-o intr-un final la o librarie mica de arta. Iata cateva din ideile din carte

– art can be anything
– art is a continuing dialogue that stretches back thousands of years
– perception is a reciprocal action
– work with your intuition, and analyze with your intellect
– photography forever altered our compositional sense
– complexity derives from the presence of contradiction.
– making art is an act of discovery.

Lasă un răspuns

