O astfel de experienta pentru o fata cam timida si cu complexe de inferioritate poate fi
destul de infricosatoare, dar daca este “organizata” asa cum trebuie se transforma intr-o joaca
placuta in care tu esti personajul principal.

Pentru inceput mi-a fost foarte greu sa-mi dau hainele jos.Dupa ce treci se pasul asta se pare
ca totul devine din ce in ce mai usor.Prin faptul ca iti dai hainele jos demonstrezi ca te accepti
asa cum esti si incepi sa cauti frumusetea in mici detalii, care, uneori sunt puncte de atractie ce
domina intreg peisajul.

Conteaza foartea mult modul in care fotograful abordeaza situatia: daca iti vorbeste
in timpul sedintei, daca te face sa intri intr-o stare de confort, daca reuseste sa te faca sa te
deschizi, sa transmiti mesajul potrivit.

Mie mi-a fost foarte dificil sa intru in postura de model in adevaratul sens.De ce?Poate pentru ca
anumite complexe uneori sunt mai puternice decat dorinta ta de libertate.

Am vrut sa am parte de o astfel de experienta tocmai pentru a ma depasi pe mine, pentru
a ma cunoaste mai bine, pentru a ma face sa ma simt frumoasa.In final sedinta si-a atins
scopul.Privind pozele era ca si cum cineva mi-ar fi facut un compliment.

Drumul a fost anevoios totusi.Nu puteam sa ma gandesc la ceva anume, pur si simplu eram
inmarmurita.Acum regret ca nu am putut fi mai flexibila, insa asta ma face sa ma gandesc la cat
de multe lucruri frumoase renuntam tocmai pentru ca suntem doborati de prejudecati.

Recomand oricarei femei sa treaca prin ce am trecut eu, poate asa “sexul frumos” ar fi
cu adevarat frumos. Frumusetea vine in primul rand din interior si din modul in care te vezi
in fiecare zi.Dar cum cele mai pretentioase dintre noi avem tendinta de a ne subestima, poate
ca e un pas inainte faptul ca avem inititiva de a trece peste negatii si a spune:Da,si eu sunt
frumoasa!

Cu drag, Elena !

Comentarii
  1. Florian spune:

    Bogdan, mi-ar placea sa „spionez” cum le convingi pe fete 🙂

  2. Octavian spune:

    Foarte frumoasa descriere! Asteptam poate chiar si o serie

  3. Sudessa spune:

    foarte „miscator” post-ul.Consider ca ar trebui citit de mai mult fete.Motivational poate.

  4. Foarte frumos scris…

  5. […] ce acum cateva saptamani ati putut cateva ganduri despre cum a fost experienta de a poza nud pentru Elena, astazi puteti citi opinia […]

  6. Radu spune:

    contrastul dintre albastrul rece de la iesire si portocaliul caald de la oblondul de jos plus modelul foarte frumos pozitionat si luminat imi incanta privirea

Lasă un răspuns

