Dupa ce acum cateva saptamani ati putut citi cateva ganduri despre cum a fost experienta de a poza nud pentru Elena, astazi puteti citi opinia Anei.

******************************************************

Opinia mea….putine persoane imi cer parerea….Nu poti cuprinde in cateva cuvinte niste trairi asa de necunoscute pana in acel moment , niste senzatii care te faceau sa iesi din starea de confort…dar care , cu blandete , te indemnau sa continui ce ai inceput.
Ziua aceea a fost lunga si solicitanta…dar nu intr-un sens rau. Doar ca am dus o intreaga lupta cu mine. A fost prima data cand m-am pus fata in fata cu mine si am inceput sa ne contrazicem…a fost greu… Doar gandul de a permite altor ochii sa te invaluie..sa te caute..sa te priveasca…exact asa cum esti defapt…sa scoata din tine ceea ce tu ascunzi cu incapatanare , cu indarjire , de teama , din frica….Sentimentul de frica este alimentat de incertitudine..de indoiala. Mi-am dat seama ca tot haosul din mintea mea incerca sa ascunda faptul ca ma simteam vulnerabila…privita… Este dificil sa accepti asta, insa te obisnuiesti…
Realizezi ca tot procesul asta de a te accepta asa cum esti necesita mult curaj !
Sunt o fire aparent timida, uneori stangace , foarte nehotarata , poate naiva…cred ca asta a contribuit la „razboiul”meu in mare masura.
Am avut nevoie de sprijin, de incurajare, de muulta rabdare si incredere din partea „Ochilor caprui” . Le-am primit . A contat enorm .
Am plecat obosita, dar plina de viata…
M-am lasat condusa , indrumata , m-am lasat rasfatata , am dansat cu mine si ne-am regasit , m-am simtit alta…m-am simtit apreciata, admirata…frumoasa !
Cuvintele sunt de prisos , ele sunt doar o garantie…dar experienta a fost una cu adevarat revelatoare pentru mine .

Iti multumesc…Ochii caprui !

Ana

Lasă un răspuns

