Comentarii
  1. Ana spune:

    Am o mare curiozitate. Niciuna dintre ele nu se teme ca risca sa nu se poata angaja la o firma din cauza acestor poze? Sau toate aceste fete au firme proprii? Ca profesoara de exemplu, astfel de poze pot compromite destul de mult si in diverse alte domenii. Asa zisa arta poate fi interpretata altfel de multi angajatori. Ar putea sa fie de acord sa publice pozele neclare iar pe cele foarte..revelatoare si care le destainuie identitatea sa le tina doar pt ele. Nu prea inteleg rationamentul, nu pt critica ci chiar as vrea sa inteleg din curiozitate. Nu publicati mailul meu va rog.

  2. bogdanphotos spune:

    buna Ana..multumesc pentru intrebare..
    exista posibilitatea asta pe care tu o spui, in care sa publicam doar ce iti protejeaza identitatea..si daca o sa explorezi mai mult pe blogul meu o sa vezi o multime de astfel de fotografii cu persoane care au avut nevoie sa-si protejeze identitatea..

    daca te decizi sa incerci si tu o astfel de experienta da-mi un mail pe bogdan82@gmail.com si stam de vorba despre toate detaliile astfel incat tu sa te simti in siguranta.

  3. sara spune:

    intotdeauna e incitanta o femeie goala in casa dar … modelul nu transmite nimic
    feminitate , senzualitate, sexualitate etc … nu vad …

  4. Gebelezis spune:

    @Ana: desi specifici ca nu critici, totusi dezacordul si judecarea modelelor se deduc din felul cum vezi fotografia nud: „Asa zisa arta”… Banuiesc ca daca am incerca sa nu mai judecam si sa emitem verdicte intrebarea ta nu si-ar avea rostul… dar inainte de toate intreaba-te: daca tu ai avea o firma ai angaja unul din modele lui Bogdan? (in ideea ca nu vorbim de o croitoreasa ci un post legat de interactiunea cu clienti, nu ti-ar fi frica ca va aduce „prejudicii morale”firmei?)

    @sara: o fotografie nud nu trebuie sa trezeasca instictele🙂 eu vad in seria asta o poveste a unei dimineti normale….doar ca protagonista nu poarta haine… nimic deosebit, nimic incitant, doar ceva absolut natural🙂 cred ca nici nu trebuie sa vedem altceva

    • Ana spune:

      Draga Gebelezis, niciun cuvant sau nuanta din postarea mea nu sunt intamplatoare de obicei, dar iti multumesc pentru mica analiza de text si citari. Nu este relevant cum m-as comporta eu din postura de angajator, eu nu sunt societatea in ansamblul ei, nu imi arog astfel de roluri. Aici doar remarcam ca exista acest fragment de realitate care poate „taxa” acest aspect, astfel ca eram curioasa daca cei in cauza au in vedere sau sunt constienti de aceste realitati sau, poate, au motive sa le ignore si ca atare se comporta si decid in consecinta.

  5. Gebelezis spune:

    stiu ca nu esti societatea in ansamblu, nu stiu dda ai firma sau nu, dar fiecare dintre noi facem parte din societate, fiecare dintre noi suntem un element al societatii. eu, tu, bogdan si modelul suntem deja 4 elemente ale societatii, iar daca noi acceptam ca ceva natural, ca ceva neodios aceste poze, deja putem spune ca societatea din care facem si noi parte incepe sa accepte. nu am vrut sa fiu critic sau ironic la adresa ta, pur si simplu eu unul ca sa fiu sigur ca ma cunosc, ma pun in situatia in care eu ar trebui sa decid daca accept sau nu accept (cum ti-am scris daca ai accepta sau nu sa o angajezi) si atunci pot sa zic „uite, societatea are sanse sa faca si asa, cum fac eu”. stiu ca multe femei au fost si sunt blamate pentru ca au acceptat o astfel de experienta. stiu ca a fost cazul unei educatoare, unei angajate parca manager, care a fost data afara de la servici, pentru ca au pozat nud. dar cine le-a dat afara? cateva elemente ale societatii, nu? deci undeva o mica multime (sau mare), care nu a ajuns sa accepte ca interdependenta nu inseamna scalavie unul fata de celalalt si ca noi suntem elemente indiviuale interdependente si cand spun individuale, inseamna ca fiecare dintre noi avem niste libertati, care nu afecteaza, in mod direct, grupul. sau sa presupunem ca a poza nud il afecteaza pe vecin sau pe primar?
    legat de a fi constient sau nu de realitate, cei/cele care se hotarasc sa pozeze nud… ma indoiesc ca cineva in societatea romaneasca mai poate sa ignore preconceptiile si tabuurile, deci da, cred ca sunt constienti mai mult decat suntem noi, cei care nu am facut pasul acesta🙂

  6. Pozele sunt superbe şi realizate cu foarte mult bun gust! Fata este foarte drăguţă! Arată ce trebuie fără să arate prea mult. Consider că este combinaţia perfectă între artă şi erotic. Felicitări fotografului, dar şi modelului :)!

Lasă un răspuns

