Comentarii
  1. sara spune:

    model superb , , expresivitate, senzualitate feminitatea
    ok

  2. Radu spune:

    Superba fata, m-as considera norocos sa am ocazia sa-mi scald ochii cu trupul ei gol, pe viu.. Cat despre fotografie, imi place la nebunie compozitia, apusul are o culoare calda care contureaza foarte placut trupul fetei. as fi pastrat totusi un contrast mai puternic intre exteriorul cald, bine luminat de afara si interior, pe care l-as fi luminat artificial,rece sau chiar intunecat.. Astfel s-ar fi creeat un contrast, o antiteza care ar aduce automat o nota de mister pozei. Poate sunt eu mai sucit dar am o slabiciune pentru pozele de genul propus mai sus. Oricum ai tot respectul meu, sper sa conteze la ceva, se castiga foarte greu in zilele noastre.

Lasă un răspuns

