Va multumesc pentru 1,000,000 de vizualizari

Posted: Ianuarie 10, 2013 in Evenimente, opinii
Etichete:, , ,

1000000_un_milion_de_vizite

Astazi am atins o borna, pe care nu mi-am propus-o niciodata, dar care s-a intamplat. Datorita voua, celor care imi vizitati blogul.
Am inceput acest blog in iunie 2010 ca un loc in care imi exprim experimentele fotografice si perspectiva mea asupra lumii. In timp a crescut si ulterior mi-am gasit si nisa pe fotografie si anume partea de nud artistic. Am continuat sa fac si alte tipuri de fotografii, dar le urc mai ales pe facebook.

In cei doi ani si jumatate am avut 722 de postari si 661 de comentari. La o medie de 5 vizualizari per vizitator ar insemna un numar de 200.000 de vizitatori.

Pentru iubitorii de statistici: cele mai multe vizualizari le-am avut pe 28 septembrie 2012: 40,908. In acea zi au dat de mine, zglobii de la Guerrilla de dimineata si au navalit hoardele de vizitatori pe blog.🙂

Ce mi-as putea dori ? Nu-mi doresc un nou milion de vizualizari. Ci imi doresc sa reusesc sa transmit ceva prin fotografia pe care o fac.

Vrea sa schimb perceptia despre feminitate si nud pe care au creat-o (as putea scrie stricat-o) tabloidele, ducand-o in vulgar. Eu chiar cred ca fotografia nud este o arta in adevaratul sens al cuvantului, o arta care are ramificatii si in dezvoltarea personala, in castigarea de incredere,  in explorarea si exprimarea feminitatii.

Si inca o incurajare…nu va sfiiti sa comentati, sa va spuneti parerea, indiferent daca va regasiti sau nu in povestile sau ideile pe care incerc sa le transmit.

Comentarii
  1. Octavian spune:

    Felicitari si la cat mai multe borne „depasite” !

  2. Adri spune:

    eu nu vreau sa comentez

Lasă un răspuns

