Fuji EX1 + 35 1.4Review facut de o persoana pasionata de fotografie. Eu nu traiesc din fotografie, chiar daca din cand in cand mai am proiecte fotografice. Jobul meu full time este de trainer. Asa ca o sa va invit intr-o calatorie de fotografii prin lumea mea timp de 10 zile in care am avut la dispozitie Fuji EX1 cu obiectivul 35 1.4 Fujinon. Trebuie sa le multumesc celor de la F64 care au fost suficient de draguti incat sa mi-l imprumute pentru aceasta perioada.

N-o sa va chinui cu detalii tehnice, pentru ca pe acelea le puteti gasi in specificati sau alte tipuri de review-uri. Eu o sa va povestesc sau mai bine zis o sa va arat rezultatele testului. L-am testat in tot felul de conditii: Inauntru, afara. Lumina redusa, oameni in miscare, la teatru si in portrete.

O sa incep cu concluzia: Mi-a placut atat de mult incat mai vreau sa folosesc acest aparat.

Ce mi-a placut :

– design-ul (este foarte sexy)
– functionalitatea (usurinta cu care pot modifica diafragma, timpul de expunere sau expunerea fotografiei)
– calitatea fotografiilor (senzorul X-Trans si cu obiectivul foarte bun isi fac treaba)
– functia de double exposure.
– modul de alb-negru
– faptul ca oamenii nu se simt amenintati cand le faci fotografii cu el (spre deosebire de DSLR-urile mari)
– e foarte silentios (si asta m-a ajutat foarte mult in fotografiile realizate la teatru.
– obiectivul de 35 1.4 este foarte bun pentru portrete (il astept cu nerabdare la anul pe cel de Fuji 56mm F/1.2, care este echivalentul obiectivului de portrete 85 mm pe full frame)

Ce poate fi imbunatatit:
– Lipsa unei functii spot metering dedicate ma enerveaza la seria X
– autofocusul (este ok, dar se poate mult mai bine, dupa ce am fost rasfatat cu focusul de pe DSLR), am inteles ca asta deja se va imbunatati incepand cu generatia de anul acesta ( Fuji X100s si ce alte aparate vor mai urma)
– bateria ( se consuma un pic cam repede, asa ca ar fi recomandat sa aveti cel putin una de back-up)
Si in continuare va las sa faceti o parere privindu-mi creatiile:

Portrete

Bogdan Grigore - Fuji EX1 - Portrete1
Bogdan Grigore - Fuji EX1 - Portrete2
Bogdan Grigore - Fuji EX1 - Portrete3
Bogdan Grigore - Fuji EX1 - Portrete4
Bogdan Grigore - Fuji EX1 - Portrete5
Bogdan Grigore - Fuji EX1 - Portrete7
Bogdan Grigore - Fuji EX1 - Portrete8
Bogdan Grigore - Fuji EX1 - Portrete9
Bogdan Grigore - Fuji EX1 - Portrete10
 Teatru

Bogdan Grigore - Fuji EX1 - teatru1
Bogdan Grigore - Fuji EX1 - teatru2
Bogdan Grigore - Fuji EX1 - teatru3
Bogdan Grigore - Fuji EX1 - teatru4
Bogdan Grigore - Fuji EX1 - teatru5
Bogdan Grigore - Fuji EX1 - teatru6
Bogdan Grigore - Fuji EX1 - teatru7
Bogdan Grigore - Fuji EX1 - teatru8
Bogdan Grigore - Fuji EX1 - teatru9
Bogdan Grigore - Fuji EX1 - teatru10
Bogdan Grigore - Fuji EX1 - teatru11
Bogdan Grigore - Fuji EX1 - teatru12
Bogdan Grigore - Fuji EX1 - teatru13
Bogdan Grigore - Fuji EX1 - teatru14
Bogdan Grigore - Fuji EX1 - teatru15

Cursuri / training-uri

Bogdan Grigore - Fuji EX1 - Cursuri1
Bogdan Grigore - Fuji EX1 - Cursuri2
Bogdan Grigore - Fuji EX1 - Cursuri3
Bogdan Grigore - Fuji EX1 - Cursuri4
Bogdan Grigore - Fuji EX1 - Cursuri5
Bogdan Grigore - Fuji EX1 - Cursuri6
 Duble – expuneri

Bogdan Grigore - Fuji EX1 - Dubla expunere1
Bogdan Grigore - Fuji EX1 - Dubla expunere2
Bogdan Grigore - Fuji EX1 - Dubla expunere3
Bogdan Grigore - Fuji EX1 - Dubla expunere4

Street photography (cu bonusuri – fotografie de mancare, fotografie cu functia de panorama inclusa)

Bogdan Grigore - Street photograhy
Bogdan Grigore - Street photograhy1
Bogdan Grigore - Street photograhy2
Bogdan Grigore - Street photograhy3
Bogdan Grigore - Street photograhy4
Bogdan Grigore - Street photograhy5
Bogdan Grigore - Street photograhy6

Lasă un răspuns

