Mă simt minunat, acum, că le-am făcut. Sunt mândră de mine, și-ți sunt recunoscătoare că m-ai susținut și-ai fost ceea ce-am avut nevoie. Este o experiență care-mi va rămâne-n suflet.
Fotografiile sunt exact ceea ce doream să exprim. Încă mă minunez de maturitatea lor..
Acum înțeleg treaba asta cu nudurile artistice. Lăsând la o parte animalele alea cărora le ard ochii în momentul în care se aduce vorba de astfel de fotografii, înțeleg că scopul unui astfel de shooting nu e etalarea formelor perfecte ale modelelor, sau demonstrarea măiestriei tehnice a fotografului, nici măcar deslănțuirea imaginației lor. Ci pur și simplu, e vorba de sentimentul care se emană prin fiecare pixel al imaginilor rezultate.
Dacă fotografiile ies bine, înseamnă că atât modelul cât și fotograful au reușit să conlucreze, să se înțeleagă, să se accepte și să lucreze cu ce au mai bun. Ceea ce nu e ușor! Poate și presiunea socială, dar mai ales fragilitatea pe care ți-o expui în momentul în care a rămas doar corpul tău, fac din niște fotografii nud adevărate piese de artă, capabile să exprime ceva, să spună o poveste.
Nu pot spune exact motivul pentru care mi-am dorit să duc la bun sfârșit această propunere, însă pot spune de ce-am făcut-o, într-un final. Atunci când lenjeria încă era pe mine și mai aveam posibilitatea de-a da înapoi, am știu c-o fac pentru a-mi lărgi orizonturile. Fiindcă nu doar călătoriile, vodka și meditația îți dezvoltă creativitatea, ci și acceptarea provocărilor a ceea ce nu-ți e la îndemână. Mai ales dacă cei implicați, îți oferă încredere.
Sunt fericită că am reușit să materializez această dorință (inconștientă!) a mea. Și cred că mai ales după ce viața mea va lua cotituri mai rigide și care-mi vor limita orizonturile, mai ales atunci voi fii fericită pentru ceea ce-am realizat într-o primă zi de octombrie, dintr-unul din cei mai frumoși ani.|

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lasă un răspuns

