”Cum goală? Goală, goală?!” și s-a ridicat pe vârfuri, din spatele barului, să mă vadă. Nu-și dădea seama de ce ar poza cineva nud într-o cafenea. Ne-a lăsat totuși să intrăm în separeul dorit. M-a amuzat privirea ei confuză când m-a zărit zâmbind.

Nu sunt goală în fața altei persoane, ci sunt goală în fața aparatului. Asta e problema. Mă tot gândesc să stau cu fața, niciodată nu-mi place cum ies din profil. Mi-aș ascunde și abdomenul, dar n-am cum. Mă tot mișc, schimb poziția, uit că sunt goală. Îmi mai aduc aminte din când în când și mă inhib puțin.

Mă uit acum la fotografii și-mi zic ”am 20 de ani, am făcut-o și pe asta”. Mă și încântă ce văd, mai că-mi vine să mă bârfesc. ”Ha! Ia uite cum arată, dragă. Mai are de lucrat pe ici pe colo, dar ce talie!”

Bogdan Grigore - Nuduri artistice - Goala

Shooting realizat in : Cafe Ramayana

Comentarii
  1. Iulia spune:

    Imi place descrierea , imi place fotografia , admir curajul de a sta goala in fata unui aparat foto intr-o locatie publica

Lasă un răspuns

