Am trecut prin toate pozele…cred ca de vreo 10 ori:) Ai facut o treaba extraordinara. Nici acum nu realizez ca eu sunt cea din fotografii, mai visatoare, mai blanda, serioasa, timida. Ma uit si nu ma recunosc. Imi plac foarte mult, iar unele dintre ele ma fac sa ma simt chiar speciala. Sincer, am simtit emotie atunci cand le-am vazut. Pot spune sincer ca experienta asta este una dintre cele mai frumoase traite pana acum. Stiu ca este a nu stiu cata oara cand iti spun “multumesc”, dar o meriti si o mai repet o data. Multumesc ca m-ai facut sa am incredere in mine, ca ai fost bland si m-ai indrumat, ca m-ai ajutat sa-mi depasesc temerile. Ma bucur ca am dus aceasta experienta pana la capat. M-a ajutat sa ma redescopar si poate sa am mai multa incredere in mine. Cand am plecat de acasa nu aveam nici cea mai mica idee despre cum va fi, cum ma voi simti, de fapt aveam atatea emotii incat nu puteam sa ma concentrez la nimic. Ai reusit sa le alungi treptat si sa imi aduci bataile inimii la un ritm normal:). Ar mai fi multe de spus, insa uneori cuvintele nu isi mai au rostul. Cred ca realizezi ca ai facut pe cineva foarte fericit. Multumesc🙂

O zi cat mai frumoasa,
Alexa

Bogdan Grigore - Artistic Nudes - Toamna

Comentarii
  1. bogdanphotos spune:

    multumesc frumos Alice !

Lasă un răspuns

