Îmi plac la nebunie toate pozele. M-am uitat inițial de câteva ori la toate. Apoi am mai stat vreo 3 zile, și m-am uitat din nou. Am rămas la fel de plăcut surprinsă ca și prima oară. Mă văd în premieră prin ochii cuiva care mă privește ca pe o exprimare a artei. Simt că pozele emană o sexualitate debordantă, fără să intervină prin goliciune niciun pic de vulgaritate. În fotografii parcă nu e o fată timidă în fața goliciunii ei, ci o femeie puternică, atrăgătoare și demnă. O femeie care știe ce vrea și ce poate obține. Și sper să mă regăsesc complet, într-o zi apropiată de azi, în acea femeie.
Experiența aceasta m-a făcut să realizez că am mult mai mult curaj decât mi-am imaginat vreodată. Și sunt surprinsă că am simțit că a fost cel mai natural lucru din lume.
Îți mulțumesc că mi-ai împrumutat ochii tăi și obiectivul aparatului, ca pe niște ochelari magici ce dau încredere când privești prin ei.

Bogdan Grigore - Nuduri artistice - Ramayana

Comentarii
  1. dora spune:

    Felicitari. Unde putem vedea setul complet de poze cu Adriana?

Lasă un răspuns

