O noua experienta!

…primesc un mesaj de la Bogdan,foarte revoltat el ca nu i-am raspuns. Stau,ma gandesc, cine e Bogdan asta si la ce nu i-am raspuns…verific din nou mesajele si vad ca intr-adevar aveam trei,necitite.

Atitudinea mea,la vederea mesajelor a fost una superficiala..”altul care vrea sa imi faca poze goala..”nici nu am vrut sa-i raspund,dar totusi am zis sa arunc o privire pe blogul lui. Placut impresionata de ce-am  vazut acolo,ii trimit mesaj si stabilim o intalnire,unde urma sa descopar un Bogdan diferit in comparatie cu ce aveam eu in minte.  Sedinta a fost placuta,stiam ca pot face asta dar aveam nevoie de un impuls,impulsul a fost Bogdan.

Ce am invatat eu din asta…sa am incredere in mine,sa nu tin capul jos niciodata si sa imi pun corpul in valoare.

Multumesc,ai facut o treaba minunata! ☺

Bogdan Grigore - nuduri artistice - experienta noua

Lasă un răspuns

