Experienta Mihaelei

Posted: Ianuarie 12, 2015 in Fără categorie

Imi doream demult o astfel de experienta si an de an o amanam deoarece nu gaseam tipul de fotografii care sa ma reprezinte. Bogdan mi-a fost recomandat de o prietena si dupa ce l-am cunoscut am stiut instant ca experienta va fi una placuta. Sedinta foto a fost una relaxanta; uneori chiar am avut momente in care uitam ca sunt goala. M-am simtit exact ca la un pahar de vin cu un amic. Am fost surprins placuta si de poze: in unele poze ma regaseam complet, iar altele au scos la iveala laturi ale mele pe care nu stiam ca le am. Cred ca si peste ani cand voi revedea pozele voi simti aceeasi incantare pe care o simt acum.

Bogdan Grigore - nuduri artistice - experienta ei

Lasă un răspuns

