Îi spun așa: „N-am știut niciodată ce sa fac cu mâinile în poze!”. Și nu numai cu mainile, adevarul e că n-am știut niciodată ce să fac cu mine în poze.

Eu sunt o timidă, eu nu mă zbânțui în fața aparatelor, darămite să mă zbânțui NUD în fața aparatelor!!!…Și totuși iată-mă, mă învârt, mă cațăr, e rece betonul ăsta…

Nu mă plâng că e rece, știu sigur că am o mutră crispată. Fă-o să dispară, nu merge cu de astea, îți face poze, ce naiba!

„Hai și sus că-i mai cald.” Da, da, acolo sus e soare și-un vânt fain, e aparatul și casa asta mare și eu sunt în grădină, așa sunt, goală în grădină!

Bogdan Grigore - Nud la casa poporului

Comentarii
  1. Rares spune:

    Frumusetea intruchipata en détails,crezi ca ai putea sa dai fb acestei fete?
    Bineinteles cu acordul ei.

Lasă un răspuns

